برای دستیابی به موفقیت، کیفیت های مدنظر یک سازمان، باید فراتر از حداقل های موردنظر باشد. زمانی که کیفیت، محور اصلی عملکرد یک شرکت قرار بگیرد، تمام افراد، از بیمار تا سرمایه گذار، از آن منفعت خواهند برد. یک مطالعه در دانشگاه هاروارد نشان داده است که شرکت هایی که کیفیت عملکرد سازمان خود را به خوبی توسعه داده اند، در مقایسه با شرکت هایی که اهمیتی به این شاخص نمی دهند، سالانه 350 میلیون دلار هزینه کمتری برای جبران اشتباهات خود پرداخت می کنند. این وبینار، به شرکت کنندگان خود نشان می دهد که چگونه می توان معیارهای کیفی را برای شرکت خود تعریف و به همه اعضا در جهت بهبود آن کمک نمود.
در این وبینار رایگان شرکت کنید تا از متخصصان Qualio و 4G Clinical بیاموزید که چگونه می توان یک فرهنگ مبتنی بر کیفیت با قابلیت پیاده سازی در عصر حاضر را بنا نهاد.
این وبینار مناسب افراد زیر می باشد:
- فاندرها یا پایه گذاران
- مدیران کیفی
- افراد فعال در تحقیق و توسعه شرکت ها
- مدیران اجرایی
- مدیران تولید
- مدیران ارشد
- محققان بالینی
- در این وبینار چه خواهید آموخت؟
- چگونه می توانید در سازمان خود فرهنگ مبتنی بر کیفیت را ایجاد کنید؟
- چگونه می توانید به آرامی کیفیت را تبدیل به هسته اصلی اجرایی در شرکت خود بدل کنید؟
- ارائه مطالعه موردی از سوی شرکت 4G Clinical