حضور شتابدهنده توانا در ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما

ششمین نمایشگاه بین المللی دارویی “ایران فارما” به عنوان بزرگترین گردهمایی تخصصی صنعت داروسازی کشور نوزدهم الی بیست و یکم مهرماه 1400 با حضور 509 شرکت داخلی و خارجی در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. شرکت توان و اندیشه نوآور(توانا) با حضوردر این نمایشگاه، دستاوردهای شتابدهنده تخصصی دارو و مکمل توانا را به معرض دید بازدید کنندگان قرار داد. در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، گفتگوها و جلسات ارزشمندی برگزار شد که امید است ماحصل آن ترقی روز افزون اکوسیستم کارآفرینی در حوزه دارو، مکمل، فرآورده های طبیعی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی باشد.

 

  • روز اول:

در روز اول برگزاری نمایشگاه علاوه بر اساتید، دانشجویان و صاحبان صنایع دارویی، کارشناسان توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری شریف و همکاران و خبرنگاران روابط عمومی پارک از غرفه شتابدهنده توانا به عنوان تنها نماینده پارک در نمایشگاه ایران فارما بازدید به عمل آوردند.

  • روز دوم:

در روز دوم خبرنگاران محترم از خبرگزاری ایسنا جهت تهیه خبر در غرفه شتابدهنده حاضر شدند. در ادامه شتابدهنده تخصصی توانا میزبان جمعی از مسئولان  صنایع دارویی و هلدینگ های سرمایه‌گذاری از جمله شرکت داروسازی درسا دارو و صندوق سرمایه گذاری البرز بود. کارگزاران و کارشناسان ستاد توسعه زیست فناوری نیز از جمله بازدید کنندگان بودند.

  • روز سوم:

در سومین و آخرین روز برگزاری نمایشگاه ایران فارما، غرفه شتابدهنده توانا افتخار میزبانی از جناب آقای دکتر منصوری  معاون کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جناب آقای دکتر اکبرپور مجری طرح توسعه صنعت زنبورداری و  جناب آقای دکتر سلیمانجاهی دبیرمحترم سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی  را داشت. همچنین مدیر و کارشناسان محترم مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس ، دبیر محترم کارگروه توسعه کسب و کارهای نوین ستاد علوم و فناوری های گیاهان دارویی و مدیرعامل شتابدهنده اکسیر از غرفه شتابدهنده توانا بازدید به عمل آوردند.

 

5 1 رای
امتیاز محتوا

پست های مرتبط

خبررسانی
منو با خبر کن
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظر ها
فهرست