• null

    سنتز شیمیایی مخلوط راسمیک آمینواسید متیونین

    گروه دارویی: مواد افزودنی دارویی، مکمل

متیونین یکی از آمینواسیدهای ضروری برای ساخته شدن پروتئین در موجودات زنده است. از آن­جایی که محتوای متیونین موجود در گیاهان ناکافی است، مکمل­های سنتزی متیونین بایستی به خوراک دام افزوده شوند. علیرغم اهمیت استراتزیک تامین زنجیره غذایی، در حال حاضر تمامی مقادیر مورد نیاز وارداتی است.

  • null

    تولید مکمل ایمونوبیوتیک برپایه محصولات پروبیوتیک

    گروه دارونی: مکمل های تقویت سیستم ایمنی

مکمل ایمنوبیوتیک بر پایه محصولات پروبیوتیکی و به منظور تعدیل سیستم ایمنی در افراد سالم جامعه به منظور افزایش توان دفاعی بدن در مقابله با بیماری های مختلف طراحی گردیده است. این محصول دارای نوآوری در فرمولاسیون بوده و بر خلاف محصولات مشابه به زنجیره سرد در هنگام توزیع نیاز ندارد.

  • null

    تولید نانوبیوسیلیکا از ضایعات برنج

    گروه دارویی: مواد افزودنی دارویی

مواد افزودنی در ساخت دارو و از جمله ماده سیلیکا کاربرد گسترده ای در فرمولاسیون فرآورده های دارویی دارد و جزو اجتناب ناپذیر بسیاری از فرمولاسیون ها به شمار می رود. علی رغم اهمیت روزافزون آن در حال حاضر تمامی مقادیر مورد نیاز کشور در صنایع دارویی و آرایشی – بهداشتی، وارداتی است.

  • null

    تولید بیواندیکاتور استریلیزاتورهای بخار

    گروه دارویی: ملزومات پزشکی

روش زیست سنجی استریلیزاسیون اهمیت کلیدی در کنترل و تضمین کیفیت فرآیند استریلیزاسیون در صنایع پزشکی، دارویی و غذایی داشته و جهت کنترل فرآیند استریلیزاسیون و اعتباربخشی آن نسبت به روش­های فیزیکو شیمیایی برتری دارد. در حال حاضر تمامی نمونه های موجود در کشور، وارداتی است.

  • null

    LVHV در زمینه قلبی عروقی و آنتی کنسر

    گروه داروئی: مواد موثره داروئی

تولید مواد موثره دارویی نقشی استراتژیک در صنایع دارویی هر کشور دارد. حجم سالیانه مصرف مواد موثره دارویی در کشور در مقیاس چند صد گرم تا چند کیلوگرم بوده و نیاز کشور عمدتا بصورت واردات مواد موثره و بعضا واردات فرم نهایی فراورده دارویی تامین می گردد. با توجه به شرایط فعلی و تحریم کشور و فعالیت در راستای خوداتکایی علمی و کاهش وابستگی این اقلام حیاتی و نیز جلوگیری از خروج ارز از کشور و با هدف تامین بخشی از مواد موثره مورد نیاز، این اقلام دارویی هدف­گذاری شده است.

  • null

    تولید محصولات دارویی بره موم

    گروه دارونی:  تقویت سیستم ایمنی، آنتی میکروبیال

بره موم ماده ای طبیعی است که توسط زنبور عسل در داخل کندو برای ضدعفونی کردن کندو و سلولهای پرورش نوزادان تولید می شود. استفاده از بره موم بصورت شربت روش مناسب برای  در مان بیماریهای ریوی، سرفه  و غلبه بر مقاومت دارویی است که در اثر استفاده مکرر از آنتی بیوتیک ها در طی سالهای متمادی ایجاد می شود. بره موم آنتی اکسیدان طبیعی است که علاوه بر خاصیت ضد میکروبی  در برابر باکتریهای گرم منفی و گرم مثبت، قارچ، انگل در تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از سرطان موثر می باشد.

  • null

    تولید نانو بیومواد با هدف کاربردهای بهداشتی و درمانی

    گروه داروئی: بهداشتی- ملزومات و تجهیزات پزشکی

از سالیان گذشته تا به امروز، بیومواد کاربردهای مختلفی در حوزه های درمانی و بهداشتی داشته اند و بر اساس پیشرفتهای علمی و تکنیکی دهه های اخیر، سبب تحولی شگرف در حوزه های مهندسی پزشکی و مهندسی بافت شده اند.  مواد فعال زیستی از جمله بیومواد نسلهای دوم و سوم می باشند که با دارا بودن خواص بیولوژیک مختلفی نظیر بیواکتیویتی، قابلیت جذب زیستی، خاصیت ترمیمی، هدایت و تحریک استخوان سازی، آبدوستی و چسبندگی دارای کاربردهای مختلف و متنوعی در زمینه های بهداشتی و درمانی می باشند.

  • null

    تولید کرم ژل رویالی ( اکسیر فارم)

    گروه داروئی: آرایشی- بهداشتی

رویال ژلی که با نام های شاه انگبین، شهد شاهانه و غذای ملکه زنبور عسل نیز شناخته می شود، از گذشته های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده شده است. رویال ژلی حاوی انواع مواد غذایی برای پوست مانند کلاژن، ویتامین های گروه B ، ویتامین E، پروتِئین ها، آمینو اسیدها و آنتی اکسیدان ها می باشد. رویال ژلی علاوه بروجود مواد مغذی برای پوست، خاصیت آب رسانی عمیق به لایه های عمقی پوست را نیز داراست و در جوان سازی، شادابی پوست، کاهش روند پیری و حفظ رنگ پوست نقش به سزایی دارد.

فهرست